Mijn Klacht:
Geachte meneer, mevrouw, Ieder jaar weer probeer ik tijdig de hazenrugfilet in AH Castricum te kopen. Te vroeg kan niet, want dan is het niet houdbaar tot en met de kerst. Ik kwam nu op woensdag. Uitverkocht. Medewerker gezocht. U kunt bij de servicebalie bestellen. Lang in de rij gestaan. Helaas, we kunnen niet voor u bestellen, dat moet u zelf doen op internet. Tijd bezig geweest met uitzoeken hoe dit moest. Lukte niet. Chatten met medewerker. Kan helaas niet meer bezorgd worden. Wat? Helemaal niet meer? Dus zelfs niet maandag of zo? Nee. Nou, lekker dan. Ik ga mijn kaarten niet meer op AH zetten want blijkbaar rekent AH er niet op dat mensen dit massaal willen kopen met kerst. Zoooo frustrerend en het heeft me zoveel tijd gekost.
Gewenste Oplossing:
tja, kom eens met een idee?

