Mijn Klacht:
Wat ontzettend jammer dat er bij al dat mooie vlees voor de december maand niet gedacht is aan mensen die dat speciale vlees met een beter leven keurmerk willen kopen. Ik denk dat AH hierdoor veel klanten misloopt!
Gewenste Oplossing:
Meer speciaal biologisch vlees en verspakketten. Zoals de Bavette en biefstuk.

