Bonuskaartje bij product 11 gratis blijft bijna 2 weken ná de aanbieding nog staan!!
Andrelon gekocht voor de volle bak. Gelukkig zag ik het --- helaas voor al die mensen die dachten een aanbieding te hebben. Misleidend! Lees meer
vandaag zin in mosterdsoep. NOrmaal ben ik niet zo heel gek op die kant en klare soepen en zo af en toe neem ik unox. Vandaag koos ik voor de romige mosterdsoep van ah. Nooit meer. Zelfs mijn man kon... Lees meer
Ik heb een jaarabonnement voor het leveren van dr de boodschappen. Echter bij het kiezen van een tijdsbestek wanneer de boodschappen geleverd moeten worden is nooit haalbaar voor de AH bezorgers. Ze zijn altijd vertraagd waardoor ik genoodzaakt ben mijn... Lees meer
Portie aardappel partjes gekocht in ah in Zwolle de dobbe op dinsdag 21-05-2019
Echter na twee dagen staat de verpakking al zeer bol in de koelkast en is het houdbaar tot 20-05 !
Zeer slechte zaak , geen bon want niet printen... Lees meer
Goedemorgen,
Mijn man die zelf een beveiliging ambtenaar is is aangehouden voor diefstal van een pak je kaas van 2,36.
zijn mandje was erg vol en hij had na paar keer dat de kaas op de grond was gevallen deze in de... Lees meer
Van personeel van de vestiging van uw filiaal aan de Wiardi Beckmansingel in vlaardingen heb ik begrepen dat de biologische groeten zoals broccoli, bloemkool, bleekselderij en courgette uit het assortiment zijn gehaald vanwege de slechte verkopen. Van de broccoli en... Lees meer
Er is een aan bieding voor bbq grillguru. Deze wil ik bestellen middels een voucher en thuis laten bezorgen. De bbq staat in de winkel.
Bij het afrekenen was de actie niet bekend in de computer. Na onderzoek door het personeel... Lees meer
Kopen vaak blauwe bessen bij Albert Heijn, echter hebben gemerkt dat deze bespoten zijn met enorm veel gif aangezien momenteel irritatie in de mond (tong en verhemelte). Wij hebben nog behoorlijk veel voorraad. Kunnen wij die nog eten of moeten... Lees meer
Beste,
Op 28-4 hadden wij 2 zakken asperges gekocht in filiaal Rhenen omdat deze in de bonus waren. Onlangs kwam ik er achter dat ik helemaal geen bonus ontvangen had voor de asperges. Wanneer de asperges niet in de aanbieding waren... Lees meer
ik en de mensen in mijn dorp retranchement zeeuws vlaanderen inwoners van nederland veel al ouderen geen winkel hier mijn vraag waarom geen bezorging wel veel reclame maken boodschappen tot in de keuken Lees meer