Klacht: Personeel

op 10 juni 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Regelmatig heb ik mijn ontevredenheid geuit over met name de vakkenvullers. Ze kijken niet of er een klant nadert of hinder van hun ondervind. Ben ook regelmatig nagenoeg omver gereden. Als ik niet op hen let zal dit zeker eens gebeuren. Lopen gewoon door of er nu een klant staat, aankomt of graag door wil. Ze blijven gewoon staan of hun weg vervolgen. Soms wel 2 tot 3 rijen dik staan ze waardoor de paden verspert worden. Op mijn vraag of ik even langs mocht wordt het antwoord gegeven: Pakt u even het volgende pad want ik moet hier werken. Vandaag was pinnen niet mogelijk. Mijn vraag: en nu? Antwoord: Ga even naar een pinautomaat om geld op te nemen, Had nog een lege flessen bon van 4 mei. Jammer maar deze accepteren wij niet meer. Tsja, zo kan ik ook op de kleintjes letten. Al met al erger ik mij al 2 jaar en bij reclamatie wordt er niet gereageerd. Jammer

Wanneer het personeel eens wordt bijgebracht dat de winkelende klant het salaris betaalt. Ik duid hier niet op het wat oudere personeel want die zijn top en zeer correct.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door J.C. van Grieken