Klacht: Steekproef

op 11 juni 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Geachte mevrouw meneer,

Ik kom al meer dan 12 jaar hierbij de ah die voorheen c1000 was. Ik doe dus al jaren mijn dagelijkse wekelijks maandelijkse boodschappen bij AH! Nu is er een zelfscan stukje gekomen prima en goed voor de doorloop van klanten. Nu is het zo dat elke keer wanneer ik bij de zelfscan staat er een steekproef wordt gehouden en natuurlijk ben ik elke x de gelukkige! Dit is mij natuurlijk opgevallen nadat ik elke x eruit wordt gehaald voor een steekproef. Nou begrijp ik het wel dat er gecontroleerd wordt in alle fronten, maar als ik in een week die 7 dagen heeft 4a5 x steekproef heb en andere die daar ook dagelijks komen hebben nog nooit een steekproef gekregen! Terwijl hun ook dagelijks hun boodschappen bij ah doen en nog nooit een steekproef hebben gekregen! Als het zo is dat een ieder een “steekproef” kan krijgen dan zal dat dan ook zo moeten zijn! Dat je dat met bloten ogen kan zien! Dit is nog nooit overkomen of opgevallen wanneer ik bij de kassa selfscan staat! Nu doe ik dagelijks boodschappen, en gaat dan niet bij de zelfscan staan omdat ik geen steekproef wil noch zo iets ga ik in de rij staan om af te rekenen! Ik ben heel erg boos dat dit gebeurd is en weet dat het geselecteerd wordt door de mensen die boven zitten. Dit is super vervelend! Ik denk dat AH hierdoor mij en vele andere zullen kwijt raken als klant! Niet dat dat wat uitmaakt want komen natuurlijk dagelijks 100000 mensen langs. As er nog een keer een steekproef bij mij wordt uitgevoerd terwijl ik daar sta en niemand anders krijgt een steekproef zal de politie erbij moeten komen want ik zal iemand gaan bedreigen die hier achter zit ben het spuug zat al mij geld gaat naar AJ elke dag €20 a €30 euro tel dat op per week dan per maand! Als ik me niet oprecht behandeld voel bij de ah waar ik al jaren kom zal ik dit anders moeten gaan aanpakken! Ik hoop niet dat meerdere mensen hiervan laast hebben!

Ik ben heel tevreden wanneer ik alles kan vinden in ah wat ik nodig heb, en de producten zitten geen schimmel op noch in! Ik ga naar ah voor de kwaliteit, het is er met de pap lepel ingegoten want me me ouders ging al naar AH toen ik een klein meisje was, weet niet beter dan naar ah te gaan! Ik was heel tevreden met AH ik haal mijn boodschappen daar ondanks AH een van de duurste supermarkten in Nederland is vindtvondt ik het prima voor mij! Maar met deze soort van achterlijke steekproeven die alleen bij mij worden uitgevoerd ben ik AH helemaal zat met hun rare praktijken wat daar gebeurd! Ik sta bin zelf scan met 6 andere blanke mensen en ik wordt uitgekozen als steekproef maar dan elke x dus elke x hoe willen jullie dit noemen als steekproef als het elke x gebeurd wanneer ik daar sta te scannen, ben zelf bij de normale kassa gaan afrekenen om deze bullshit te verkomen! Doordat de kids het leuk vinden die scan deed ik het, maar niet op deze manier! Ik geef al me geld aan AH en krijg dit ervoor terug stank voor dank want andere krijgen maar zelfden een steek proef!! Ben het echt spuug zat!! Want mij geld gaat naar een supermarkt en ik krijg er niets voor terug hoefde niet was blij met me kwaliteit van eten en drinken dat is de reden dat ik bij AH gaat winkelen überhaupt! Hoop dar dit heel goed wordt opgelost! Want ik ben eigenlijk al mijn hele leven al vast klant bij jullie, door mijn ouders en mijn kinderen zien dit die zullen waarschijnlijk ook vast klant worden bij AH doordat ik daar altijd heen ben gegaan!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Floraaaa