Klacht: Koelingen vullen met alle deuren open

op 11 juni 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Vandaag om 20.00 worden bij de AH weer alle koelingen opengezet. Het vullen is nog niet begonnen. Een persoon haalt alle kratten uit de grote koeling en zet deze in het gangpad.
1 dit is een onveilige situatie. Het gangpad wordt smal en slechtziende kunnen tegen de glazen deuren lopen. Ik zie regelmatig dat mensen als de deuren dicht zijn denken dat ze iets kunnen pakken.
2 de kwaliteit van de producten gaat achteruit door temperatuurschommelingen.
3 AH en duurzaam? Je moet heel wat zonnepanelen plaatsen als je dit energieverbruik wilt opvangen. De grote gruiter van Nederland kan en moet hier ook aan bijdragen.

De veiligheid verbetert, kwaliteit producten verbertert en wordt bijgedragen aan een duurzaam milieu.

Ik heb dit diverse malen gemeld. Eenmaal ben ik uitgenodigd bij AH Druten om deze melding te bespreken. Ze waren blij met mijn opmerkingen. Er zou op worden toegezien dat dat dit verbeterde. Is tijdelijk geweest. Diverse malen gemeld via pannel van Ah. Geen (er)actie.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door theo van hulst