Klacht: Boos over de cheesecake

op 07 juni 2019 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer mevrouw,

Vanavond kocht ik twee punten cheesecake blueberry uit de bakkerij.
Vol smacht begon ik aan de taart punt (ik ben immers gek op cheesecake)
Tot mijn verbazing smaakte mijn taartpunt verre van lekker en bovenal niet naar cheese.
Bij het kijken op het ingrediënten etiket, kwam ik dan ook tot de ontdekking dat er kwark in de punten zit en geen enkele ingrediënten die lijken op kaas of iets in die richting.

Ik ben zeer teleurgesteld en ook geïrriteerd over het feit dat ik me bedrogen voel en de cheesecake niet smaakte naar wat het zou moeten doen.

Ik wacht uw reactie af.

Vriendelijke groet
Yvonne Kerkdijk

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ik een terug koppeling krijg en een vergoeding wordt voorgesteld vanuit AH.
Daarbij een verklaring voor de na-maak cheesecake.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonnekerkdijk