Net al vele vele anderen ben ik me wild geschrokken van de nieuwe aktie van AH. De plastic kersthuisjes. Plastic!! In deze tijd!! Weer oneindig veel plastic het land ingeslingerd, en dat terwijl AH pretendeert plastic te willen verminderen. Als... Lees meer
Vorige week online kanonbier besteld, bonusaanbieding 1,19. De bezorgmomenten die week waren vol, dus koos ik voor een bezorgmoment de week erna. Wat bleek, ik moest toen het volle pond betalen omdat het bier niet meer in de aanbieding was.... Lees meer
Beste mensen van Albert Heijn,
Omdat ik niet een andere manier zie om u rechtstreeks te bereiken, gebruik ik het klachtenformulier. Het gaat echter niet om een klacht maar om een compliment, Aan Shaquina die werkt in de AH van... Lees meer
De houdbaarheid datum op vers vlees, groente en enkele andere artikelen zijn bij thuisbezorgen maar 1 of 2 dagen Lees meer
Ik ontvang al weken geen folders. Ik heb mijn klacht gemeld bij Axender, er wordt niets mee gedaan, geen enkele reactie. Lees meer
Albert Heijn heeft een nieuwe spaaractie. Spaar uw eigen kerstdorp van plastic huisjes. Op de site van AH leggen ze uit dat het om plastic gaat wat langere tijd mee gaat. Zo kan je ook een opbergdoos voor deze huisjes... Lees meer
Van de zo'n 10 producten in mijn karretje gaf de betaalpaal in 2 gevallen geen bonuskorting aan terwijl dat volgens de displays wel zou moeten en 1 35% korting sticker werd niet gerekend.
Personeelslid erbij gehaald en deze deed erg neerbuigend,... Lees meer
Heb altijd mijn persoonlijke bonus gehad.
Maar sins 2 weken heb ik die niet meer. Lees meer
Ik vind het jammer dat het Schwedisch glace uit uw assortiment is. Het was voor mij ren goed alternatief voor bijvoorbeeld het veel te dure Ben Jerry vegan ijs. U heeft in veel producten ern ruime keus, maar in... Lees meer
Gebruik van berenvlees in de excellent spianata romana. Je proeft het gelijk bij het allereerste plakje. Kan zo de prullenbak in, zonde want het is niet goedkoop. Lees meer