Mijn Klacht:
Vandaag voor het eerst besteld bij A H thuisbezorgt.
Prima communicatie over aflevering.
Precies op tijd.
Alleen de rekening heel onoverzichtelijk.
Kan dat niet eenvoudiger?
Gewenste Oplossing:
Wanneer de rekening normaal te lezen is.

