Mijn Klacht:
de app voor mobiel bellen met slim only (KPN Netwerk) werkt al enkele maanden niet meer.
Gevolg plotseling niet meer kunnen bellen en of internetten aangezien het te goed op is , normaal gesproken kun je in de app aangeven om automatisch te goed bij te kopen aan het einde van maand of als het tegoed op raakt.
Aangezien de app niet meer werkt en er dus geen zicht is op de tegoeden, valt dan plotseling de verbinding weg.
Helpdesk enkele malen gebeld (gsm geleend) om het probleem uit te leggen.
Probleem is bekend maar de oplossing is nog niet beschikbaar zegt men dan.
Het kan toch niet waar zijn dan alle gebruikers maandenlang op een oplossing moeten wachten ?
Gewenste Oplossing:
Ik verwacht op korte termijn dat de app hersteld wordt en of er een vervanger komt

