We betalen 30 cent voor een tasje om mensen te ontmoedigen deze te kopen en we leveren onze flessen in, terwijl alles, tot aan de komkommers aan toe in plastic verpakt zit. En nu met deze kersthuisjes actie weer een... Lees meer
Mijn Klacht:
Net al vele vele anderen ben ik me wild geschrokken van de nieuwe aktie van AH. De plastic kersthuisjes. Plastic!! In deze tijd!! Weer oneindig veel plastic het land ingeslingerd, en dat terwijl AH pretendeert plastic te willen verminderen.... Lees meer
Ik werk bij de albert heijn als vakkenvuller en ik wordt telkens voor tweeënhalf uur ingepland, waarvan een halfuur onbetaalde pauze is. Nu is het zo dat je pas pauze krijgt bij een werkshift van minimaal 4 uur dus ik... Lees meer
De AH folder werd pas afgelopen woensdag bij ons bezorgd. Op de achterkant van de folder stond een volautomatische espressommachine waar wij wel belang bij hebben. Nu bleek dat veel winkels deze machine niet meer hadden, totdat ik telefonisch contact... Lees meer
leuk alleen 15 euro erg veel voor 1 huisje als je alleen bent met kleine beurs
plus dat de aktie zo kort is. Lees meer
Bij de volle spaarkaart van de uitjeszegels, te gebruiken om het 2e toegangskaartje gratis te activeren werkt de promotiecode: AHUITJES-ZH bij de haven rondvaart in Rotterdam niet, Lees meer
Ik verbaas me over de kersthuisactie van ah. Plastic huisjes. Dat kan echt niet. Verzin iets dat het millieu niet belast . Lees meer
27-11-2019, De AH bezorger zet zijn kleine vrachtauto met alarmlichten aan op toerit aanwonenden op mijn hofje. Ik sta keurig met mijn auto te wachten, omdat het lang duurt, druk ik op mijn claxon er komt geen reactie. Weer een... Lees meer
Ik wil een foto van de verpakking opsturen bij een mail. Maar kan nergens een mailadres vinden van Albert Heijn. Lees meer
Tot enkele maanden geleden kon ik bij AH krab in blik kopen. Nu niet meer. Volgens de medewerkers was dit produkt uit het assortiment. Wel kon ik kiezen uit tonijn, tonijn, tonijn en tonijn. Wat een service.. Lees meer