Klacht: Al langer dan een maand aansluiting onterecht afgesloten

op 29 juni 2012 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Het maakt nie uit hoe ik contact met Youfone zoek, een reactie ontvang ik niet. De agenten van het callcenter zijn onprofessioneel en bekommeren zich totaal niet om de klant. Ik ben 1 van de eerste youfone klanten. Sinds november 2008 heb ik een abonnement afgesloten, dat destijds nog youfone 30 heette. Het concept was dat je betaalt wat je verbruikt, geen minimum, verbruik je niets, betaal je niets. Daarnaast betaal je t bedrag van 30 euro als een soort van borg. Stop je je abonnement? Dan krijg je de 30 euro retour of wordt het verrekend. het is tijden lang goed gegaan, totdat dit bedrijf begon te groeien, hoewel het callcenter altijd al van laag niveau was. In april 2012 wordt er ineens 475eur afgeschreven! Na contact te hebben gehad bleek het bekend te zijn dat ze verkeerd hebben gefactureerd. Op advies van de agent heb ik het bedrag teruggeboekt. Meteen ontvang ik incasso’s en wordt mn mobiel afgesloten. Ik heb meer dan 4 emails gestuurd. Na een maand de reactie dat nu de juiste factuur verzonden is. Ik heb em meteen betaald, en werd beloofd weer aangesloten te zijn zodra het bedrag binnen is. Nu weer een maand later nog niet aangesloten. Wel ontvang ik een factuur van 2.50eur wegens geen of laag verbruik van het abonnement!!!! A. Hoe kan ik em gebruiken wanneer die afgesloten is??? B. dit was niet de afspraak!!

Ik heb verzocht het abonnement te stoppen en de 30 euro terug te ontvangen. 3x raden: het callcenter heeft nooit van dit concept gehoord.

Ik ben werkelijk ten einde raad. Hoe kom ik van jullie af, en hoe krijg ik mn geld terug.

De onterechte factuur terugboeken. Abonnement per direct stopzetten. De 30 euro borg terugbetalen. Ik ben op vele manieren bereikbaar, wil geen compensaties wat dan ook, behalve mijn goed recht, dat naar mijn idee diplomatisch gestolen is.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 03 juli 2012 om 13:30 geantwoord

Direct contact opgenomen met klant

Reactie van de melder van de klacht frustraties

5 jaren geleden - Ik heb een reactie ontvangen inmiddels met excuses voor het ongemak, en dat mijn abonnement zoals gevraagd wordt stopgezet, waarbij het tegoedbedrag van EUR30.00 wordt vergoed. De status van de klacht hoort dus te zijn "in behandeling" aangezien de oplossing nog niet afgerond is (?) Beloftes heb ik tot nog toe wel vaker gekregen, en daar is al deze ellende ook mee begonnen. Ik wacht het maar rustig af

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Youfone beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door frustraties