Klacht: Onrechtvaardig gedrag

Madgirl op 21 februari 2025 over Airbnb in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na een heerlijke avond met vrienden krijgen we een schadevergoeding voor iets wat wij niet hebben gedaan. Airbnb heeft de communicatie met mij gedaan over de klacht en heeft vanuit onduidelijk bewijs besloten dat wij de schade hebben aangericht, terwijl die onmogelijk is. Het bedrag wat gevraagd word is ook veel te hoog.

Gewenste Oplossing:

Dat we de schadevergoeding niet hoeven te betalen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Airbnb
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airbnb

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airbnb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Madgirl