Klachten over Airbnb

Hieronder kunt u zien welke klachten er over Airbnb zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Airbnb in de categorie Hotels

32 klachten gemeld
1.6 /10
18 stemmen
18

Tijdslijn

Smerig appartement maar Airbnb geeft geen gehoor.

Klacht van op 23 april 2019 over Airbnb in de categorie Hotels

Na bij Airbnb voor maart 2019 een 14 dagen verblijf in Tokyo geboekt te hebben ben ik bij aankomst helaas teleurgesteld.Bij aankomst kwam ik in een onhygiënisch appartement terecht waar de eigenaar zelf ook woonde (Hiervan was ik bewust.).In de... Lees meer

Aanbetaling niet terug krijgen

Klacht van op 14 maart 2019 over Airbnb in de categorie Hotels

Ik heb op 24 januari een reservering gemaakt HMJJKMPPTM, een aanbetaling gedaan van 260 euro 41. Op 7 maart de reservering moeten annuleren vanwege persoonlijke omstandigheden. De reservering zou zijn van 4 mei 2019 tm11 mei. In de voorwaarden op... Lees meer

Onze account is ten onrechte gedactiveerd

Klacht van op 14 januari 2019 over Airbnb in de categorie Hotels

We zijn professioneel verhuurder van een locatie met 16 kamers die allen via Airbnb worden verhuurd. Bij het toevoegen van een host is per abuis een verkeerde datum ingevoerd. Airbnb heeft toen per direct onze hele account opgeheven en alle... Lees meer

valse site, valse telefon nummer

Klacht van op 30 december 2018 over Airbnb in de categorie Hotels

Heb on-line twee nachten geboekt via de site https:zh-t.airbnb.com: van 23 december - 25 december voor EUR 38,80 Omdat ik met spoed op vliegveld een slaapplaats zocht, had ik snel de beslissing gemaakt, betaald met mijn credit card. Bevestiging ontvangen met nr: HMZM2R2C3TBij... Lees meer