Klacht: Huis was smerig

Ati44 op 22 juli 2023 over Airbnb in de categorie Hotels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij boekten in Zweden een huis, 1500€ voor 9 dagen. De dag voor we toekwamen kregen we bericht dat er nog een andere huurder op het terrein was (nergens eerder vermeld). Toen we toekwamen: huis was echt smerig, stonk naar kattenpis, schimmel in huis, vloer plakte vd smerigheid. Host gebeld maar die kon pas 2 dagen later oplossen. Zelf oplossing mogen zoeken want airbnb stuurt je lekker wandelen. Ze gingen het onderzoeken. We hebben foto s getrokken en mee verstuurd om dan te horen dat ze hebben willen bemiddelen maar de verhuurder het volledige bedrag wou!!! Ik ben 100% niet akkoord en wil voorkomen dat airbnb dit met andere mensen flikt, dit zijn gangsterpraktijken!

Gewenste Oplossing:

Liefst mijn geld terug, dat lijkt mij maar eerlijk als je mensen zo bedriegt! Wij hebben bovenop de 1500€ nog eens 850€ mogen ophoesten om in een goor hotel (apart van onze kinderen) te liggen. Vreselijk is dit! Vooral dat we alle foto s hadden doorgestuurd en de info op de advertentie niet klopte. Dik bedrog!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airbnb

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airbnb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ati44