Klacht: Huis was smerig

Ati44 op 22 juli 2023 over Airbnb in de categorie Hotels

Wij boekten in Zweden een huis, 1500€ voor 9 dagen. De dag voor we toekwamen kregen we bericht dat er nog een andere huurder op het terrein was (nergens eerder vermeld). Toen we toekwamen: huis was echt smerig, stonk naar kattenpis, schimmel in huis, vloer plakte vd smerigheid. Host gebeld maar die kon pas 2 dagen later oplossen. Zelf oplossing mogen zoeken want airbnb stuurt je lekker wandelen. Ze gingen het onderzoeken. We hebben foto s getrokken en mee verstuurd om dan te horen dat ze hebben willen bemiddelen maar de verhuurder het volledige bedrag wou!!! Ik ben 100% niet akkoord en wil voorkomen dat airbnb dit met andere mensen flikt, dit zijn gangsterpraktijken!

Liefst mijn geld terug, dat lijkt mij maar eerlijk als je mensen zo bedriegt! Wij hebben bovenop de 1500€ nog eens 850€ mogen ophoesten om in een goor hotel (apart van onze kinderen) te liggen. Vreselijk is dit! Vooral dat we alle foto s hadden doorgestuurd en de info op de advertentie niet klopte. Dik bedrog!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Airbnb

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Airbnb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ati44