Mijn factuur heb ik niet op tijd voldaan (binnen 14 dagen). Hiervan geen herinnering gekregen, maar op de eerste, voor mij, gekregen herinnering staan wel incassokosten vermeld. Dit tot 4x toe via de mail aan verschillende mensen duidelijk gemaakt d.m.v.... Lees meer
In april al contact opgenomen. In mei moest ik het weer proberen en alsnog is het niet mogelijk met afterpay te bestellen! Ik word VALS beschuldigd van fraude en vind dit niet echt netjes! Belachelijk dat het zo’n gedoe is... Lees meer
In het verleden , kon je bij jullie in 3 termijnen betalen. Waarom kan dat ineens niet meer ?. Jullie maken er reclame over op het internet. Verder word ik onvriendelijk beantwoord door een collega van jullie (Jules) , met... Lees meer
Geen herinnering ontvangen, maar moet nu wel incassokosten betalen. Contact opgenomen. Maar er is geen normaal gesprek mogelijk. Zoals ik bij alle review lees is dit hun manier om geld in het laadje te krijgen. Dat zulke mensen nog lekker... Lees meer
Vorig jaar in November 2021 had ik een bestelling gedaan bij Loavies maar moest uiteindelijk allemaal teruggestuurd worden. Omdat ik al aan mijn betaaltermijn zat heb ik besloten om toch alvast te betalen zodat ik niet in problemen zou komen... Lees meer
Producten besteld, deels retour gezonden. Verder geen betalingsverzoek binnengekregen. Nu enkele weken later krijg ik ineens een brief met mijn vierde herinnering voor mijn bestelling, daar zijn dus ook twee maal incassokosten (13,50 18,50) aan toegevoegd. Echter ik heb... Lees meer
In mijn AfterPay app staat dat ik alles wat ik moest betalen betaald heb maar ik heb een brief gekregen thuis waarin staat dat ik een boete heb terwijl ik van die site nooit geen enkele mail heb gehad dus... Lees meer
Altijd besteld met afterpay en opeens kon het niet meer.
Kortgeleden 2 brieven ontvangen die niet aan ons geadresseerd waren, direct retour afzender gestuurd. Sinds het ontvangen van die brieven kunnen we niet meer bestellen met afterpay. We begrijpen niet... Lees meer
Per ongeluk heb ik twee keer een bedrag betaald dat niet betaald hoefde te worden. Ondertussen ben ik al weken bezig dit probleem opgelost te krijgen. Heb screenshots van betalingen gestuurd, naar afdeling payments en klantenservice. Krijg nu al paar... Lees meer
In januari heb ik een product besteld met AfterPay.
Product ontvangen.
AfterPay geeft op de website aan dat je binnen enkele dagen na ontvangst een betaal overzicht krijgt via de mail.
Deze mail heb ik nooit ontvangen.
Heb dit aangegeven bij AfterPay... Lees meer