Klachten over Afterpay

Hieronder vindt u een overzicht van klachten die gemeld zijn over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten. Bovenaan deze pagina staat het aantal klachten... Lees meer >

62% van alle klachten opgelost. Beoordeeld als nr. # 9 van 12 Betalingsdiensten

62%
87 klachten gemeld
0 openstaande klachten
33 klachten in behandeling
54 klachten opgelost
4.0 /10
87 stemmen
87

Tijdslijn

Ik heb iets besteld bij een drogist en heb gebruik gemaakt van AFterpay. Het is de domste beslissing die ik maar heb kunnen maken, maar ik dacht dat het gewoon een normaal bedrijf zou zijn dat mij na mn aankoop... Lees meer

Tijd geleden iets besteld via afterpay in eens een anmaning met 2 verhogingen terwijl er nooit een factuur is verstuurd geen aanmaning en geen post uiteindelijk toch de verhogingen moeten betalen Nu nogmaals wat besteld en nu weer geen mail... Lees meer

Absurd hoge herinneringskosten

Klacht van op 27 april 2018 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb een tijd geleden een bestelling geplaatst op internet en gekozen voor Afterpay. Ik weet niet waarom, maar de bestelling werd in 6 deeltjes verzonden (misschien was nog niet alles binnen of zo) en ik kreeg 6 aparte facturen... Lees meer

Op 25-04-2018 om 13:40 met Albert van Afterpay gesproken (‭020-7230270‬). Gezegd dat ik bereid was de extra kosten te betalen, op voorwaarde dat werd aangetoond dat de factuur (We) ook daadwerkelijk is verstuurd. “Meneer, dat doen we niet. U moet... Lees meer

kan geen account aanmaken.

Klacht van op 11 april 2018 over Afterpay in de categorie Betalingsdiensten

Vele pogingen gedaan om een account aan te maken bij afterpay, maar steeds de melding, herken uw emailadres niet. ook geprobeerd met ander emailadres, lukte ook niet. afterpay zegt in aanmelden, dat binnen enkele ogenblikken, een link word gestuurd, om de registratie af te maken, wat steeds niet... Lees meer