Klacht: afschijving kpn rekening sms diensten

op 23 september 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

ben mij van GEEN abonnement bewust dus graag mijn 75,- euro terugstorten.

als mijn volledig bedrag teruggestort word.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 13 oktober 2016 om 10:22 geantwoord