Klacht: Afkoopsom betaald, maar nog geen bevestiging van de opzegging gekregen.

op 20 januari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Sinds 27 december 2013 contact met Hollandsnieuwe over de beëindiging van mijn abonnement, vanwege de slechte dekking. Uiteindelijk op 9 januari 2014 telefonisch contact gehad met Hollandsnieuwe en men ging eindelijk akkoord met het afkopen van het toestel en beëindiging van het abonnement. Pas op 14 januari 2014 de betaallink ontvangen, zodat ik tot betaling van de afkoopsom kon overgaan. De betaling heb ik vervolgens op 15 januari 2014 gedaan. Maar nu wordt er ook nog op 21 januari 2014 abonnementskosten in rekening gebracht en wordt hierdoor het abonnement pas per 24 februari 2014 beëindigd. Het lijkt erop alsof Hollandsnieuwe expres langer heeft gewacht met toezending van de betaallink, waardoor ik tot 24 februari 2014 aan het abonnement vastzit. Daarnaast heb ik ook nog steeds geen officiële bevestiging gekregen van de beëindiging van het abonnement. Hierdoor vertrouw ik het nog steeds niet en durf ik nog niet over te stappen op een nieuwe provider.

Een bevestiging van de beëindiging van het abonnement en vrijgeven van mijn mobiel nummer voor uitportering. Zodat ik kan overstappen naar een nieuwe provider.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 28 januari 2014 om 13:01 geantwoord

Beste klant,

Naar aanleiding van ons telefonisch contact beschouw ik de klacht als opgelost. Zodra wij het nummerbehoud verzoek binnen krijgen van T-mobile, zullen wij deze goedkeuren en
het contract beëindigen. Excuus voor het ongemak en mocht u in de toekomst nog vragen hebben dan kunt u altijd terecht op Facebook en Twitter.

Vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door Nedia