Klacht: Afhandeling Kapotte TV

Fl00rtje op 02 september 2021 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

TV kapot gegaan in juli, naar partner van bol.com gestuurd ter reparatie (binnen de garantietermijn van 2 jaar). Op 13-8 meldt partner dat de tv niet is te repareren. Daarna steeds contact met afdeling klantenservice van Bol.com, maar tot op de dag van vandaag is er geen bevredigend antwoord op deze garantiekwestie. De afdeling klantenservice mag niks, alleen maar een vraag doorzetten aan de afdeling bemiddeling, die dan binnen twee dagen contact op zal nemen, maar dat gebeurt niet. En zo zijn we inmiddels drie weken verder zónder antwoord op de kwestie. Ik zou graag de koop ongedaan willen maken en mijn geld terug!

Gewenste Oplossing:

ik zou graag de koop ongedaan maken en mijn geld terug willen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Bol.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Bol.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fl00rtje