Klacht: afgesloten nadat betaling niet gedaan kon worden na afsluiting

op 28 januari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Heeft op 28 januari 2014 om 13:50 geantwoord

Nee is nog al makelijk stuur maar naar incassobureau zijn wjj ervan af . Door hun nitt addekwaad reageren op mijn roep om verbinding . Ik heb het div. Malen aan gegeven dat ik niets ontvangt . Maar nog wel even 31 dec 20.50 afhouden . Omdat ik tan code.s nodig had maar de maanden november december en januari wel betaald .

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 28 januari 2014 om 14:30 geantwoord

Beste klant,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik kort onderzoek gedaan naar wat er is gebeurd. Ik heb u geprobeerd te bellen op 28 januari, helaas zonder succes. Ik zie dat u op 20 november 2013 bent afgesloten in verband met een openstaande betaling. Vanaf die datum heeft u vier weken de gelegenheid om de betaling alsnog te voldoen. Omdat we op 18 december het bedrag nog niet hebben ontvangen, is vanaf toen de case overgedragen aan het incassobureau.

Helaas kan ik hierin verder niets meer voor u betekenen, verdere communicatie verloopt via het incassobureau.

hollandsnieuwe, afdeling Webcare

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Hollandsnieuwe beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door frans 1960