Klacht: Afgeschreven

op 09 augustus 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Er is op 26-07-2016 €1.50 afgeschreven van mijn SMS tegoed van T-Mobile terwijl ik geen lopende abonnement heb lopen bij cmtelecom

Wanneer ik me geld terug heb! !

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 05 september 2016 om 11:46 geantwoord

Heeft op 05 september 2016 om 12:53 geantwoord

Krijg ik nu met geld terug en hoe ?

Alle klachten die gemeld zijn door Wendy van overbeek