Klacht: Spotify account

Irenepekel op 17 november 2022 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb laatst geld overgemaakt naar NL48 ABNA 0502 8300 42 omdat ik per ongeluk terug had geboekt ik had een Spotify premium account nu heb ik geen premium meer maar ik heb wel 14,99 euro overgemaakt. Daarna heb ik spotify gevraagd of ze mijn account kunnen herstellen omdat ik gewoon heb betaald. Ze konden het maar niet terug vinden en ik moest mijn bank informeren en dat heb ik gedaan en die zeiden dat ik dit met spotify moest oplossen. Dit is een kriskras verhaal en ik zou graag me 14,99 euro terug willen hebben. Ik heb nu net alsnog een premiumaccount geopend van 9.99 om bij al mijn muziek te kunnen. Ik heb dus inmiddels zo’n 24.99 betaald voor 1 maand spotify.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld gewoon terug krijg die ik heb overgemaakt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Irenepekel