Klacht: Onbekende afschrijving

Ger Dupker op 31 mei 2024 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

24 mei is er een bedrag afgeschreven van € 109,95.- De desbetreffende persoon waarvan deze rekening is, te weten Dhr. M. Dupker, is 3 mei 2023 overleden. Ik beheer als broer van de overledene de rekening en heb naar mijn mening alle lopende abonnementen afgezegd.
Volgens mij ook naar Adyen, deze afschrijving zegt mij niets.
Het Betreft: SEPA incasso algemeen doorlopend. Incassant: NL48ZZZ342764500000
Naam: McAfee Ireland by Adyen. Machtiging: JGG4JSG4GPDVS5X3
Omschrijving: McAfee Ireland Limited ID3509363036 DEI 4120700700020001228
Kenmerk: PJGG4JSG4GPDVS5X3P Indien de afschrijving van 24 mei 2024 niet meer teruggedraaid kan worden zeg ik in ieder geval het abonnement per ingang van 31 mei 2024 op
en ontvang daarvan graag een bevestiging.

In ieder geval dat de incasso algemeen doorlopend met ingang van 31 mei definitief wordt stopgezet en ik daar ook een bevestiging van ontvang. Gezien het feit dat de desbetreffende persoon al 3 mei 2023 is overleden en ik daarvan naar mijn mening ook Adyen daarvan via de mail in kennis gesteld, zou ik het reëel vinden als het bedrag van € 109,95.- op de rekening wordt teruggestort.
Indien u een kopie van de akte van overlijden wens kan ik u deze desgewenst toesturen.

3 weken geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Adyen
Download hier uw brief

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ger Dupker