Klacht: Herroepingrecht terugbetaling terugstorting

O gebruiker op 30 augustus 2023 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Parship uitgeprobeerd, maar niets voor mij omdat ik er nog niet klaar voor was. Binnen 24uur gebruik gemaakt van mijn Herroepingsrecht na betaald te hebben voor een jaar membership. Geld zou volgens Parship via Adyen Bank terug gestort zijn geweest, maar ik zie het nergens terug op mijn rekening. Ik heb er heen en weer over gemaild, screenshots van mijn rekening meegemaild als bewijs, en word niet serieus genomen en ook geen oplossing geboden vanuit Parship. Parship verwijst mij telkens door naar mijn bank, daar heb ik ook contact mee gehad, maar mijn bank geeft aan dat er geen betalingen worden tegen gehouden en dat ik weer met Parship contact moet opnemen. Dit gaat nu al een hele tijd zo door. Ik heb hulp nodig.

Zojuist contact gehad met mijn bank, met onderstaande gegevens die ik van ontvangen had. ABN AMRO heeft nogmaals alles doorgenomen zonder resultaat. ABN AMRO geeft aan dat Adyen bank de betaling gedaan zou hebben in opdracht van Parship en dat in deze Adyen bank dat moet nakijken. De betaling kan namelijk bij Adyen bank zijn blijven hangen, al is daar toestemming voor gegeven van terugbetaling, deze moet door Adyen bank nagekeken worden omdat het wel eens voorkomt dat de opdracht er wel ligt, maar dan op stand by blijft hangen.

Tevens is ligt bij Parship de verantwoordelijk om er voor te zorgen, zowel in de communicatie tussen Adyen bank, Parship en ik, om ervoor te zorgen dat de terugbetaling in goede orde afgehandeld is. Staat ook in de overeenkomst. Graag wil u nogmaals verzoeken om hierin te bemiddelen. Ik hoor graag van u terug. Alvast bedankt voor de moeite.

Geld terug

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adyen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door O gebruiker