Mijn Klacht:
Beste Adyen Klantenservice,
Ik dien een klacht in over een betaling voor stoelreserveringen die wel van mijn rekening is afgeschreven, maar niet door Booking.com is ontvangen. Het gaat om een stoelreservering voor mij reis naar Bali in 2025.
Hierbij de details van de transactie:
Ticket geboekt via Booking.com op: 29 juni 2024
Stoelreservering gedaan via Booking.com op: 30 juni 2024
Transactie- en Betalingsdetails:
Betaalde Stoelen: €90
Betaalde Stoelen: €146
De betaling is verricht via aan het IBAN-nummer NL04ADYB2017400157 ten name van Adyen.
Ondanks meerdere pogingen om dit probleem met Booking.com telefonisch op te lossen, heb ik tot nu toe geen bevredigende reactie ontvangen. Mijn bank, ABN AMRO, heeft bevestigd dat de betalingen daadwerkelijk zijn afgeschreven op basis van de genoemde ECS-nummers.
Ik verzoek u dringend om deze zaak met de hoogste prioriteit te behandelen en ik verzoek u vriendelijk om een volledige terugbetaling van het bedrag van in totaal 236 euro. Bijgevoegd vindt u bewijzen van de betaling ter ondersteuning van mijn verzoek.
Graag ontvang ik een bevestiging van ontvangst en een update over de voortgang.
Bij voorbaat dank voor uw medewerking.
Met vriendelijke groet,
Annemarie Emod
Gewenste Oplossing:
Gezien de situatie verzoek ik vriendelijk om een volledige terugbetaling van het bedrag van 236 euro. Bijgevoegd vindt u bewijzen de betalingen ter ondersteuning van mijn verzoek.
Naam: Annemarie Emod
Adres: Zeelandhof 13, 5709EL in Helmond
