Klacht: Teckel aan de lijn mag niet binnen bij de action in Goes.

op 14 januari 2019 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Op grond waarvan mag een hond niet naar binnen? Iedere bezoeker én personeel van deze winkel neemt aan zijn schoenen vuil mee naar binnen. Een hond aan zijn poten ook. Is dat ander vuil? En is dat zo erg? Er worden geen levensmiddelen onverpakt in deze winkels aangeboden. Vloeren zijn allemaal betegelt dus makkelijk schoon te maken. Het vaak domme personeel verschuilt zich achter een belachelijke regel verzonnen door een eikeltje op het hoofdkantoor zonder mij uit te kunnen leggen van het waarom van de regel. Regels kunnen verbogen worden in tegenstelling van verboden. Kleine kinderen die overal aan zitten, door de winkel rennen, schreeuwen en eventueel dingen kapot maken worden toch ook niet geweigerd? Het komt bij mij over als een machtsspelletje en niet gegrond op hygienevoorschriften. In ieder geval zijn ze aan mij een klant kwijt.

Als het belachelijke regeltje ingetrokken wordt.

1 dag geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

1 dag geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Alle klachten die gemeld zijn door Krijg de k