Klacht: Behandeling invalide door personeel

Familie Kuiper op 08 juli 2018 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zaterdag 7 juli 2018 moesten mijn vrouw en ik iets hebben bij de Action in Cuijk. Zo als gewoonlijk was het personeel van de Action weer de winkel (en dit gebeurd om 12.00 uur) en nemen de halve looppaden in beslag en dan moet je met een rolstoel (breed model) door de winkel te gaan, met veel klanten. Bij de kassa aangekomen was de invalide kasse (3) weer gesloten
Kan met brede rolstoel niet langs de andere kassa’s dus zet mandje voor de kassa, haal de ketting los, rol de wagentje door om mijn vrouw door kassa 3 te rollen. Komt zo’n medewerker die vertelde dat ik geen kassa’s mocht openen en vertelde dat mijn vrouw toch naar buiten moest en mijn mandje nog binnen stond. Ze vond dit niet goed en riep haar leidinggevende erbij, die op hoge poten mijn vertelde dat ik geen kassa mocht openen. Ik heb verteld dat ik dit niet rolstoelvriendelijk was en haar aangezegd dat ik een klacht ging deponeren.

Gewenste Oplossing:

Het personeel aanspreken over hun gedrag en een excus briefje zou leuk zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

6 jaren geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: www.action.com Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door