Mijn Klacht:
Gisteren in het filiaal in Helvoirt een zeepdispenser gekocht. Prijs € 1,49. Thuisgekomen wilde ik het bekertje vullen met zeep, Mar toen bleek dat de dop van het pompje niet goed op het bekertje te draaien was. Het schroefdraad van het pompje was niet goed. Vandaag teruggegaan naar de winkel om het pompje om te ruilen of mijn geld terug te krijgen. Werd door de filiaallleidster zonder meer en botweg geweigerd!!! Hadikhrt maar goed moeten nakijken in de winkel! Moet je je voorstellen dat je zo’n pompje gewoon van de plank pakt en in je winkelmandje legt. Komt daar zo’n gefrustreerde ambtenaar, die ook nog eens weigert haar naam kenbaar te maken, met een belachelijke drogreden voor een product van
€ 1,49. Dit geloof je toch niet directie van Action?
Hoe is dit mogelijk en hoe heeft u deze ambtenaar ooit filiaallleidster kunnen maken. Zij gooit de goede naam van Action volledig te gronde. Voor € 1,49 directieleden van Action!!!
Één euro en negen veertig cent Action!!!!
Staat de directie van Action hier achter? Moet de winst hierdoor veilig gesteld worden?
Ik daag de directie van Action uit! Geeft u service, of wilt dat uw bedrijf zich belachelijk maakt? Aan u de keuze……
Gewenste Oplossing:
Als filiaalhoudster mij persoonlijk een goed werkende zeepdispenser overhandigt of mijn geld terug betaalt. Ook verwacht ik excuses voor haar uiterst klantonvriendelijke gedrag.
