Klacht: Actie?!

op 01 december 2016 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Afgelopen zondag kreeg ik een aantal acties per E-mail toegestuurd. Via een link in de mail heb ik maandag ochtend om 08:00uur de Nespresso machine besteld. Ik heb meteen het bedrag via IDeal voldaan. Echter had ik nog wat vragen over de levering en heb ik met de klantenservice contact opgenomen. Mijn vragen werden keurig beantwoord en ik zou de nespresso machine deze week binnen krijgen. Ik heb tevens nog een bevestigings mail ontvangen van de bestelling en betaling.

Vandaag ontving ik een email dat de machine is uitverkocht en dat ik als tegemoetkoming 10% krijg op mijn volgende bestelling.

Wat een belachelijke iets is dit, en vervolgens afgescheept worden met een kortingsbon van 10%?

ik zou graag willen dat ik alsnog nog mijn bestelling krijg anders zie ik geen reden nog klant te blijven bij Essent want ik heb hier een zeer nare smaak aan overgehouden. De boete die ik dan moet betalen neem ik voor lief.

4 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Essent over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Essent

Heeft op 01 december 2016 om 10:09 geantwoord

Beste,

De actie met de Nespresso was ontzettend populair dat deze al snel was uitverkocht. Het ging hier dan ook om een op=op aanbieding.
Wij vinden het echt spijtig dat wij niet aan uw verwachting hebben kunnen voldoen. Namens Essent bied ik u mijn excuses hiervoor aan.

Het is tevens erg jammer om te horen dat u hierdoor hebt besloten om geen klant van ons te blijven. Helaas kunnen wij niet aan uw oplossing voldoen om alsnog een Nespresso te leveren.

Onze welgemeende excuses.

Angelique
Essent Klantenservice
Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door JveB