Klacht: abonnement met 500 mb internet

op 15 januari 2014 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een sim-only abonnement bij Hollands nieuwe.
nu heb ik vandaag mijn nieuwe tegoed erop gekregen alleen geen 500 mb internet,??
Dus wel 40 Euro beltegoed alleen geen Internet mb ’s er staat nog maar 45 mb van vorige maand op. kan dus niet internetten ??? Moet ik dat zelf instellen? Zo ja hoe dan? ?? Erg vervelend dit!!!

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn 500 mb krijg. Betaal er ook voor en dat is mijn abonnement ook

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Hollandsnieuwe in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hollandsnieuwe een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hollandsnieuwe

Heeft op 16 januari 2014 om 15:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste klant,

Naar aanleiding van uw klacht, heb ik u zojuist telefonisch gesproken. U heeft mij direct aangegeven dat het inmiddels al verholpen was en dat internet weer werkt. Ik beschouw uw klacht hierbij dan ook als opgelost.

Mocht uw nog vragen hebben, dan kunt u terecht op onze Facebook of Twitterpagina.

Met vriendelijke groet,

hollandsnieuwe

Alle klachten die gemeld zijn door Hjorritsma01