Klacht: abonnement

op 20 juli 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

ik heb een aantal maanden ongewenst een abonnement op VIPgames weekly gehad en betaald waar ik mij nooit voor heb aangemeld!

refund abonnementsgeld

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 01 augustus 2016 om 10:47 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door leemhuis