Klacht: Abbonnement

op 02 juni 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Vandaag kreeg ik een bericht dat ik geabonneerd ben bij droidboost.net.wat ik me niet kan herinneren dat ik die heb afgesloten.
Bij deze wil ik die ook met onmiddellijke ingang beeindigen.

Als de klacht is opgelost

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 21 juni 2016 om 09:00 geantwoord