Klacht: abbonement verlenging

op 18 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

kaartnummer 3528020064790103 van S.M.Kiers is opgezegd op 28-012016. met alle gevraagde formaliteiten.De formulieren hiervan stuur ik ook naar de schriftelijke klachtendienst.
Wat vervelend dat ik dan toch nog weer een mededeling krijg alsof ik dit abbonement niet heb opgezegd.
Graag uw uitleg hierover.
Groet,
E.C.KiersNoordzij
Tel:0652051028

Gewenste Oplossing:

Ik zal tevreden zijn als u deze serieuze klacht serieus neemt.
Dit soort mis communicatie is beslist geen reclame voor de NS.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 05 juli 2016 om 07:19 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Jan Harm Kiers