Klacht: Aansluiten wordt niet gedaan/Is met verkoop afgesproken,all-in

keukenbarendrecht op 25 april 2017 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Op maandag 03-04 keuken geplaatst maar niet aangesloten zoals de afspraak is.Tevens klopte het werkblad niet. Dit wordt 11-05 omgeruild. Nu aan het bekvechten over de gemaakte afspraken.

Als de keuken aangesloten wordt zoals afgesproken.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

5 jaren geleden - Beste meneer / mevrouw de Geus, Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat niet alles naar wens verloopt. Ik ga er voor zorgen dat er zo spoedig mogelijk contact met u wordt opgenomen om het probleem te bespreken. Met vriendelijke groet, Elin - Webcare KeukenConcurrent

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 05 april 2018 om 15:41 geantwoord

Beste meneer mevrouw de Geus,

Uit onze administratie blijkt dat deze melding op klacht.nl nog open staat. Graag sluiten wij deze af en vernemen het graag van u als wij u nog ergens mee van dienst kunnen zijn.

Elin - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door keukenbarendrecht