Klacht: Aanrekening van ongevraagde services

op 07 juli 2015 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds 13 maart 2015 rekent CM Telecom mij ongevraagde “diensten” aan via mijn provider Proximus onder de naam CellSpice 022555055. de kost bedraagt 5 € per week. Ik heb die service nooit gevraagd noch onderschreven. Ik heb de facturen aan Proximus niet betaald, waarop die mijn telefoon hebben afgesloten.

Gewenste Oplossing:

Afsluiting van de diensten en creditering van de Proximus-facturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 17 juli 2015 om 11:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl

Alle klachten die gemeld zijn door epeeters