Klacht: Aanrekening van ongevraagde services

op 07 juli 2015 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Sinds 13 maart 2015 rekent CM Telecom mij ongevraagde “diensten” aan via mijn provider Proximus onder de naam CellSpice 022555055. de kost bedraagt 5 € per week. Ik heb die service nooit gevraagd noch onderschreven. Ik heb de facturen aan Proximus niet betaald, waarop die mijn telefoon hebben afgesloten.

Afsluiting van de diensten en creditering van de Proximus-facturen

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar CMTelecom over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 17 juli 2015 om 11:52 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl

Alle klachten die gemeld zijn door epeeters