Klacht: aanrekening van echovox abbonnement

op 30 augustus 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

op 28/07/2017 zou ik een abonnement hebben aangevraagd bij CM telecom ( echovox)van 10 euro, ik heb deze diensten nooit gevraagd en wil deze terugbetaald hebben . Ik overweeg om ook klacht neer te gaan legen bij de politie van zulke ongewenste praktijken.
Ik zou willen dat dit geblokkeerd en opgelost wordt .

Ik zou pas te vrede zijn als er 10 euro terugbetaald wordt en dat dit geblokkeerd wordt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:29 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door LUGYNA