Klacht: aanrekening van echovox abbonnement

op 30 augustus 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 28/07/2017 zou ik een abonnement hebben aangevraagd bij CM telecom ( echovox)van 10 euro, ik heb deze diensten nooit gevraagd en wil deze terugbetaald hebben . Ik overweeg om ook klacht neer te gaan legen bij de politie van zulke ongewenste praktijken.
Ik zou willen dat dit geblokkeerd en opgelost wordt .

Gewenste Oplossing:

Ik zou pas te vrede zijn als er 10 euro terugbetaald wordt en dat dit geblokkeerd wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 09 oktober 2017 om 10:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.
De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.
Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.
Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door LUGYNA