Klacht: DPD bezorgt niet, terwijl ik wél thuis was

De Zomerkoningin op 01 mei 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 2 mei 2018
Reactie van het bedrijf:

Hallo Marianne, We hebben gisteren 11:45 geprobeert bij je te leveren. Toen hebben we niemand aangetroffen. Dit pakket is vandaag bij onderstaande parcelshop geleverd, hier kan het ook opgehaald worden. MMC VEENENDAAL PATRIMONIUMLAAN 4 3904AD Veenendaal (NL) Pakketnummer: 05257997435884 Met...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 1 mei 2018

Een klant van DPD was thuis gebleven voor de bezorging van een pakket, maar ontving een e-mail dat de bezorging niet had plaatsgevonden omdat hij niet thuis zou zijn. De klant was echter wel aanwezig en de bel was niet geluid.

Mijn Klacht:

Ik ben speciaal thuis gebleven voor de bezorging van een pakket door DPD. Rond het afgesproken tijdstip (ze zouden tussen 11 – 12 komen) ontvang ik tot mijn verbazing een mail dat ze mijn pakket niet bezorgd hebben omdat ik niet thuis zou zijn. Terwijl ik dus wel gewoon thuis was, de bel is niet gegaan.

Gewenste Oplossing:

Alsnog deze ochtend of middag bezorgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 02 mei 2018 om 16:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door De Zomerkoningin
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM