Klacht: Pakketjes worden niet bezorgd.

romybos op 19 augustus 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 23 augustus 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Wat ontzettend jammer om te lezen, dat dit nu voor de 3e keer voorkomt, dit is uiteraard niet de service die je van ons mag verwachten. Wij gaan dit dan ook opnemen met de chauffeurs...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 19 augustus 2017

Een klant van DPD heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de bezorging van pakketjes, ondanks dat zij thuis waren tijdens de verwachte leveringen. Bij de laatste bezorgpoging werd aangegeven dat deze mislukt was en het pakket naar een afhaalpunt was gebracht, wat de klant als frustrerend ervaart. Dit is de derde keer dat een dergelijke situatie zich voordoet.

Mijn Klacht:

Vanochtend zou er een pakketje bij ons geleverd worden. Wij waren thuis en zaten hierop te wachten voordat wij weg zouden gaan. Toen ik keek waar mijn pakketje was op het moment, stond er dat de bezorgpoging mislukt was en mijn pakketje naar een pickup plek gebracht zou worden. Dit is de derde keer dat ons zoiets gebeurd. Alle drie de keren waren wij gewoon thuis. De bel doet het ook gewoon en als een van de weinige buren hebben wij een naambordje, er kan van onze kant dus vrij weinig fout zijn gegaan. Misschien is het te veel moeite het pakketje naar boven te brengen ofzo? Het is in ieder geval erg vervelend dat wij nu ergens heen moeten om het op te halen! Het pakketnummer is 15503777912040. Postcode: 1064LG.

Gewenste Oplossing:

Als de pakketjes gewoon bezorg worden zoals staat aangegeven. Wij blijven hiervoor thuis en verwachten dat het pakketje gewoon geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 23 augustus 2017 om 11:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM