Klacht: Niet bezorgd pakketje

michelleem op 01 maart 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 6 maart 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemorgen, Bedankt voor je bericht. Wat jammer om dit te moeten lezen, ik heb je klacht dan ook doorgezet naar onze transport afdeling zodat zij dit kunnen opnemen met de desbetreffende chauffeur en wij dit kunnen voorkomen voor toekomstige leveringen....

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 1 maart 2017

Samenvatting wordt geladen...

Mijn Klacht:

Vandaag zou mijn pakketje bezorgd worden. Via de website kreeg ik de melding dat de afleverpoging niet succesvol was, omdat er niemand thuis was. Ze zouden een briefje hebben achtergelaten.
Mijn klacht is dat er wel degelijk iemand thuis was en dat er geen briefje is achtergelaten. Ik moest zelf bellen om zo achter mijn pakketje aan te gaan. Deze service vind ik ronduit slecht en onprofessioneel.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als DPD mijn pakket op een fatsoenlijke wijze en binnen het termijn van één werkdag bezorgd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 06 maart 2017 om 11:44 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM