Klacht: Dpd parcelshop

127scout op 21 februari 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 24 februari 2017
Reactie van het bedrijf:

Hallo Edwin, Bedankt voor je bericht. Het is inderdaad wel beter wat je zegt, maar ik kan helaas niet garanderen of dat ik dit geregeld krijg. Ik zal in deze een melding uitsturen naar de planning en naar de klantenservice...

Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 21 februari 2017

Edwin Duursma uit Slochteren uit zijn onvrede over het vroegtijdig afhalen van pakketten bij de DPD parcelshop. Hij stelt dat dit de mogelijkheid voor klanten om hun pakketten in te leveren beperkt, wat leidt tot vertragingen in de levering en problemen voor zijn internetwinkel in autoonderdelen. Duursma pleit voor een wijziging in het afhaaltijdstip naar het einde van de middag.

Mijn Klacht:

Goedemorgen

Waarom worden de pakketten al heel vroeg afgehaald bij de parcelshop?

Ik lever vanmorgen om half 11 een pakket in bij parcelshop Heineman in Slochteren, dan wordt er doodleuk gezegd van die gaat vandaag niet meer weg want alles is al afgehaald voor vandaag.
Dat slaat toch nergens op. Dat hoor je einde van de middag op te halen zodat mensen ook kans hebben om in te leveren. Nu duurt het automatisch weer een dag langer. Ik heb zelf een internetwinkel in autoonderdelen en verstuur veel met Dpd. Maar op deze manier kan ik mensen geen beloftes doen over levertijden . Dus dat kost mij klanten.

Ik pleit voor het afhalen bij de parcelshop Door Dpd pas aan het einde van de middag.

Met vriendelijke groet,

Edwin Duursma

Gewenste Oplossing:

Wanneer de pakketten later bij de parcelshop worden afgehaald waardoor de consument meer tijd heeft om in te leveren en de loop / levertijd daardoor ook gehaald wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 24 februari 2017 om 12:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM