Mijn Klacht:
Ik heb een klacht over een medicijn dat ik heb ontvangen van BENU Apotheek. Ik kreeg een off-label medicijn van 100 ml dat maar één maand houdbaar is, waarvoor ik 151,29 euro heb betaald. De arts had aangegeven dat het medicijn 70 euro zou kosten per 100 ml. Daarnaast ontbrak het aan uitleg of een uitzoekservice van de apotheker over het medicijn. Bij de balie zei de assistente zelfs dat ik hier heel lang mee zou kunnen doen. Het is erg frustrerend dat ik zo’n hoge prijs betaal voor een medicijn dat zo kort houdbaar is en dat er geen duidelijke communicatie is geweest.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een uitleg over de prijsstelling en houdbaarheid van het medicijn en een passende oplossing voor deze situatie.

