Mijn Klacht:
Ik heb onlangs een e-mail ontvangen van BENU Apotheek waarin werd aangegeven dat er nieuwe medicijnen konden worden afgehaald via de automaat. Tot mijn verbazing ontving ik 120 pillen Gemfibrozil, terwijl ik al een ruime voorraad had. Ook ontving ik extra Metformine, terwijl ik in maart al 180 stuks had gekregen en daar nog niet mee ben begonnen. Dit is erg frustrerend en niet nodig.
Ook mijn medicijnen metformine was nog ruim voorradig.
Nu neemt de chatbot het een beetje over, maar ik stel voor dat 1 of 2 keer per jaar er en mail komt met de vraag hoeveel medicijnen ik nog in voorraad heb,
Anderhalf jaar voorraad gemfibrozil lijkt me wat overdreven.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een oplossing voor deze situatie, graag een correctie op mijn herhaalservice zodat ik niet onnodige medicijnen ontvang.

