Klacht: 75 euro afgeschreven waar ik niet om heb gevraagd !

op 20 augustus 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Deze dienst heeft mij tenonrechte wekelijks 5 euro laten betalen waar ik niet om heb gevraagd ik heb mezelf ook niet aangemeld voor deze dienst .
Vodafone is daar verantwoordelijk voor en ik wil dan ook dat dit bedrag word terug gestort.

Als dit bedrag word terug gestord

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 15 september 2016 om 12:52 geantwoord