Klacht: 7 maanden onterechte afschrijving

op 07 juli 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Omdat ik in de schuldhulpverlening zit heb ik geen inzicht in mijn bankafschriften. Na een gesprek met mijn bewindvoerder blijkt dat er 7 maanden lang ongewenst en onterecht een aanzienlijk bedrag is afgeschreven, een kleine 300 euro bij elkaar. Zaterdag j.l 3555 laten blokkeren maar maandag of dinsdag weer ontvangen.
Ik heb nooit toestemming gegeven voor deze SMS- dienst.

Gewenste Oplossing:

In ieder geval een direct stopzetten van uw diensten en een terug storting van de onterecht afgeschreven bedragen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 21 juli 2016 om 09:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

CM heeft contact opgenomen met de melder en de klacht is naar tevredenheid opgelost.

De betreffende klager had berichten ontvangen van een van de bedrijven die gebruik maakt van onze SMS techniek.

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsafmelden.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Aris Bremer