Klacht: 7 maanden onterechte afschrijving

op 07 juli 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Omdat ik in de schuldhulpverlening zit heb ik geen inzicht in mijn bankafschriften. Na een gesprek met mijn bewindvoerder blijkt dat er 7 maanden lang ongewenst en onterecht een aanzienlijk bedrag is afgeschreven, een kleine 300 euro bij elkaar. Zaterdag j.l 3555 laten blokkeren maar maandag of dinsdag weer ontvangen.
Ik heb nooit toestemming gegeven voor deze SMS- dienst.

In ieder geval een direct stopzetten van uw diensten en een terug storting van de onterecht afgeschreven bedragen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 21 juli 2016 om 09:27 geantwoord