Klacht: 6010 ongewenste sms dienst CM Telecom

op 13 november 2017 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

In mijn werk krijg ik veel te maken met mensen die worden verstaan onder de “zwakkere” van de samenleving. Zo kwam er vandaag een meneer aan mijn bureau die aan mij vroeg of ik wild ehelpen omdat hij hele hoge telfoonrekeningen heeft zonder dat hij belt of sms’t.
Na contact met de provider KPN bleek dat dit kwam van de sms dienst via 6010. Het gaat dan om de afgelopen 7 maanden van een bedrag van minimaal €51,- per maand.
Ik vind het te bizar voor woorden dat dit soort manieren van geld verkrijgen in deze tijd nog steeds mogelijk is!!

Het zou voor deze meneer erg wenselijk zijn als hij het volledige bedrag van ongeveer €366,- terug zou kunnen krijgen.
Doordat er maandelijks een dergelijk hoog bedrag van zijn rekening wordt afgeschreven heeft dat een grotere impact dan menig mens zich kan voorstellen!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 18 december 2017 om 10:59 geantwoord