Klacht: 5588 CMTelecom in rekening gebracht zonder mijn toestemming

op 25 januari 2014 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Afgelopen drie maanden is er ongevraagd en zonder mijn toestemming voor SMS diensten 110,28 euro via T-Mobile geincasseerd. Ik begrijp niet hoe dit kan. Inmiddels heb ik derde diensten via T-Mobile geblokkeerd, maar vind het uitermate merkwaardig dat dit kan gebeuren. Ik overweeg dit te melden bij het programma opgelicht.

Terugstorten van mijn geld.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 10 februari 2014 om 11:44 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten? Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Indien u uw GSM nummer wilt blokkeren voor alle Premium SMS diensten in Nederland, kunt u dit doen via www.smsdienstenfilter.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Geaeggink