Klacht: 5566

op 14 januari 2019 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Hoe kan een jongen van 13 jaar een abonnement aangaan. Terwijl hij dat niet weet of een meerderjarig iemand toestemming geeft.

Als ik het geld terug krijg wat 5566 van me afgenomen heeft.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 21 februari 2019 om 14:24 geantwoord

Ontvangt u betaalde SMSberichten , of worden u bedragen in rekening gebracht voor mobiele content diensten Klacht.nl is niet de snelste weg om dit stop te zetten. U kunt op www.smsafmelden.nl en www.smsgedragscode.nl en www.payinfo.nl rechtstreeks in contact treden met het bedrijf dat u de berichten verstuurt.

Alle klachten die gemeld zijn door piekie