Klacht: 5 euro per week nietwetend afgeschreven

op 26 juli 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

Hallo
Er werd vanaf mei 5.euro per week van mijn rekening afgeschreven.
Ik heb mij nooit aangemeld..vond het raar dat eop mijn rekening ineens stond buiten bundel ging het na pluizen en kwam hierachter.

Ik ben tevreden als ik wat van mijn geld terug krijg van afgelopen 3 maanden 60 euro

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 12 augustus 2016 om 08:48 geantwoord

Heeft op 12 augustus 2016 om 10:47 geantwoord

Ik ben wel 60euro kwijt...

Alle klachten die gemeld zijn door Vlindertje2016