Klacht: 40%korting kaart

op 13 april 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Goedemorgen ik wil even een klacht indienen over iets wat ik heb besteld en waarvan ik dacht dat het goed was gegaan maar wat ik niet heb gekregen ik heb zondag 10 april een voordeel kaart van de ns besteld waarbij ik ook gelijk een ov moest aanvragen. Nu is de ov goed gegaan maar de voordeel kaart niet. In kan nu niet meer met de korting kopen omdat hij op 11 april is verlopen. Ik vind dat echt schandalig !!! En er is niks meer te vinden van mij gegevens. !! Terwijl ik alles op 10 april besteld heb. Ben een bozen en ontevreden klant.

Ik zou tevreden zijn als de ns mij die korting voordeel alsnog zou kunnen geven. Het is te gek voor worden dat je dit niet normaal meer kan bestellen dan alleen via mail. Waar ze niks meer van kunnen zien. Ik vind dat ik hier recht op heb ik laat het er niet bij zitten. Ben erg teleurgesteld voor zo een groot bedrijf. Hoop dat ze dit netje kunnen afwikkelen. Vriendelijk dank A Otten

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 09 mei 2016 om 14:20 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Anitaotten