Klacht: 4 x 9 € van de rekening van mijn gsm abonnement

op 03 mei 2016 over CMTelecom in de categorie SMS Diensten

cm telecom haalt zonder iets te vragen zonder sms 36€ op mijn mobistar abonnement,ik weet niet van waar of hoe dit komt al naar mobistar gebeld zij weten het ook niet ,weet ook niet waar ik moet zoeken op mijn gsm heb dit nooit gebruikt en snap hier niks van ,iemand die weet wat dit is en hoe je dit kan oplossen?

als cm telecom mijn geld terug betaald of ik stap hier mee naar de polite dit is gewoonweg fraude !!!!!!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CMTelecom

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CMTelecom nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CMTelecom in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CMTelecom een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CMTelecom

Heeft op 30 mei 2016 om 12:34 geantwoord